ironic android's play list


come down, slowly i´m waiting by your side

Monday, January 5, 2009

nirvana


kafadan kafaya kosuyorum acil gitmeliyim burdan! her sene yeni bi hayat kabus olmaya baslamisken bunun son olucagini bilmek sihirli degnek gibi. aslinda sihir falan yok o benim olaylari masallastirmayi sevmemle ilgili.. hirpalanmanin iyi taraflarindan biri onlari saglam formullere donusturmek. cok fazla temizlik yaptim sadece insanlari ve onlarin pisliklerini diil, onlar puf dedim gitti. ruhuma bulasanlar,beyin damarlarimi ele gecirenler ,ben sandigim yada benim sandigim ama ben olmaktan ve benim olmaktan cok uzak tuhaf karakterlerle duygusal bi savas haliydi...
bitti.

arindim
.
simdi gidip sicak biyerlerde tas gibi bi adamdan bebek yapabilirim...


judas priest - love you to death

i'll teach you a lesson
that you won't forget
why don't you save your breath
'cause i'm gonna love ya' to death

No comments: