ironic android's play list


come down, slowly i´m waiting by your side

Monday, July 21, 2008

aglama! muzik dinle!


saat sabahin 06:35 i gram uyku yok.. takilip duruyorum surekli biseylere.. kulakligi kulagima monte edip yasamak istiyorum.. ne yaparsam yapiim muzik olsun etrafimda .hayatimi kolaylastiran nadir tutkularimin basinda geliyo muzik..basimdan eksik olmasin o zaman!.cok guzel seyler dinledim haftasonu..SUSPYRE ve MY RUIN lezzetliydi.. JUDAS PRIEST-NOSTRADAMUS beni benden aldi.. uzun zamandir bi albume obses olmamistim bu derece .. album isimden anlasilabilecegi gibi nostradamus konulu concept bi album.. sanirim benim icin painkiller dan sonra en iyi abum..evet evet eminim en iyi album! butun parcalar olaganustu Rob Halford un parlak vocali ,sozlerin butunlugu muzigin guclu etkisi... 30 kusur senedir muzik yapip hala bu kadar iyi olmak.. ben bu amcalarin asmis oldugunu dusunuyorum tipki grubu "metal gods" die adlandiran bi cok judas priest fani gibi.. bi kac gun once istanbul arena'da konser vermis olmalarina uzulebilirdim ama cok yakinda bana yakin biyerlerde olucaklari icin uzulme kismini bi kenara birakip hemen biletimi aldim=) .neyse albume donersek (arada bi kafam karisir benim)metal dinleyen herkesin arsivinde olmali derim.. ''Exiled'' i favorim'' Lost love'' i yeni ballad im yaparim..guzel bi korku filmi takip kendimi bayilmak niyetiyle yatagima ziplarim.

judas priest-nostradamus

No comments: